tiistai 18. maaliskuuta 2014

Parhaat Pinterestistä

Ja aurinkoinen sää eikun jatkuu, kelpaa mulle! Nyt ei meinaa löytyä inspiraatiota mistä kirjoittais täällä, mut aattelin jakaa teille mun lemppari kuvia sisustukseen liittyen Pinterestistä. Niistä käy aika hyvin selville minun sisustus mieltymykseni. Jos meidän sisustus olisi täysin minun päätettävissä, niin varmaan tarttis käyttää aurinkolaseja kun olisi niin säkenöivää ;D

Martyn Lawrence Bullard — PortfolioOrchids spice up any black-and-whtie palette.
roses and books
Noi kirjat voisin haluta, lähinna sisustuksellisessä mielessä, voisihan ne toki olla mielenkiintoisia myös lukea :)
Ja pinkit kukat on aina ihania.
Grey decor.
MirrorsBlack and white
Tämä musta/valkoinen sisustus on kerrassaan nerokas! Ihan mielettömän hyvän näkoinen.
Purple home decor
Violetti on myös yks mun lemppari sisustus väreistä, varsinkin mustan ja hopean kanssa yhdistettynä.
Black & SilverWhite Leather couch
Ja ne valkoiset nahkaiset ja napitetut, nam :P
Dining
silver bathroom
Tälläistä säkenöintiä wc:t ja kylppärit kaipaavat!
closet
Ja kukapa ei haluaisi kunnon kokoista vaate/pukeutumis huonetta!

bedding
dark decor
Täysin musta.. Joo-o voisin hyvin kuvitella itsellenikin, tosin huone saisi olla suht.iso että lähtisin kokonaan mustaksi sen sisustamaan. Siksi meillä esim nyt on täysin valkoinen, koska se meidän makkari on niin pikkuruinen.
Home decor details
Luxury bed
<3
Black N Silver room
Silver furniture.
nice nice nice
OMG Sparkle stairs
Ja uskokaa pois, ei tarttis kahta kertaa miettiä ottaisinko kotiini nämä portaat! KYLLÄ KYLLÄ JA KYLLÄ! Saattashan siitä mun talosta tulla melkonen :D
silver curtains
Tälläset verhotkin voisin haluta ;)
Black & WhiteWall paper

Toi tapetti on hieno! Ehdottomasti voisin omallekkin seinälle laittaa.
No joo mutta kyllä mä myös tykkään aika minimalistisesta ja skandinaavisesta sisustuksesta, joten ei se ihan överiks menis, ehkä :D Tarttis kyllä olla iso talo, jotta vois toteuttaa kaikki visionsa, ja että vois oikeesti käyttää paljon kimaltelevaa ja muuta mukavaa. No mutta tässä tältä erää unelmointia :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti